Subject: 16163 Liivi-Üdruma tee piiride kättenäitamise kutse
From: "Krista Rautsik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 12:57:22 +0200

Tere

Saadan Teile maamõõtja Lauri Nõukas palvel 16163 Liivi-Üdruma tee
(44101:001:2038) ja 16163 Liivi-Üdruma tee (44101:001:2039) katastriüksuste
piiride kättenäitamise kutse. Palun andke kindlasti teada oma osalemisest
või mitteosalemisest.

Täiendavate küsimuste korral võtke ühendust maamõõtjaga:
Lauri Nõukas
Kutse nr 162572
Litsentsi nr 686
Tel: 372 5016157
[email-masked]

Kutse manuses.

 

Lugupidamisega,

Krista Rautsik

Katastritööd

Tel +372 514 7953

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee